Monday, April 12, 2010

我不是呆呆!请叫我送分大使!!XD

Finally DONE my 1st paper [ TAMADUN ISLAM & ASIA ]..^^
yeah.. gave me 5 1st...
although 2 more to FIGHT =.=
[ ENGLISH FOR BUSINESS & ORGANISATION HUMAN RESOURCE ]

just now i saw myself inside the mirror..
i ask her..
may i use chinese to type my blog..
she said OFCOZ..~~

哈哈哈!!很废吧??
那是因为读书压力大。。
开个玩笑轻松下。。。
for you vizent tang : 你看我们读书考试几stress !! 不要后悔may-intake TARC。。
哈哈哈哈哈哈。。。开玩笑而已啦。。
压力大到傻了。。!!


我的人真慷慨。。
以后叫我送分大使。。
唉。。
agama sikh a agama sikh~~
做么你要出现在我的考卷里??
不会做了咯。。
幸好我是AGAMA BUDDHA 的。。
不知道乱写有没有同情分??
哈哈。。。。

接下来的就15号才考试。。
这几天努力一点点啦。。
将18号就可以和我的ipoh blur blur gang 去lostworld。。^^

送分大使~呆呆 =D

No comments:

Post a Comment